Ruilen & retourneren

Schade bij levering of leveringsfout

Is het ontvangen pakket incorrect, incompleet of beschadigd?

Meld dit dan binnen de 24u op onze Klantendienst. Stuur hiervoor een mailtje naar webshop@panachekoksijde.be met een duidelijke omschrijving van het probleem en duidelijke foto’s van het pakket en/of beschadigde producten. Vermeld in je mail steeds je naam (naam waaronder de bestelling werd geplaatst), het bestelnummer en de besteldatum.

Je krijgt dan via mail verdere instructies om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

In dit geval worden de retourkosten door Panache gedragen.

Retourneren binnen de 14 dagen

Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om, zonder opgave van reden, ons te melden dat je een product wenst te retourneren. Deze termijn begint te lopen bij ontvangst van het pakket.

Alle artikels zijn retourneerbaar uitgezonderd cadeaubonnen. Deze worden nooit teruggenomen.

Wat moet je doen?

Retourneren kan enkel door binnen de 14 kalenderdagen een mail te sturen naar: webshop@panachekoksijde.be  

OPGELET! Deze mail dient ons uiterlijk 14 kalenderdagen na ontvangst pakket te bereiken! Wij accepteren geen retours die later dan 14 kalenderdagen worden aangevraagd!

In deze mail dienen volgende zaken vermeld te worden:

  • Gegevens klant (naam + adres)
  • Bankgegevens
  • Bestelnummer en besteldatum
  • Artikelcode en naam product
  • Reden van retourneren

Na ontvangst van deze mail krijg je van ons een bevestigingsmail om je pakket op te sturen. Deze dien je dan in de originele doos terug te zenden met volledig ingevuld RETOURFORMULIER en een kopij van de bevestigingsmail!

Voorwaarden om te retourneren:

  • Het retourneren is in dit geval enkel mogelijk voor onbeschadigde en ongebruikte artikelen.
  • Bij het retourneren dien je zorgvuldig met het product om te gaan. Incomplete, beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en/of vergoeding in aanmerking.
  • Het artikel wordt in de originele verpakking en in originele staat teruggestuurd. Alle bijgevoegde accessoires en de gebruiksaanwijzing moeten het artikel vergezellen.
  • De kost voor het retourneren wordt door de klant zelf gedragen. Je kan je pakket wel gratis retourneren door het zelf in de winkel te komen afgeven. OPGELET! Dit gebeurd steeds met een volledig ingevuld retourformulier en een kopij van de bevestigingsmail!! Onze verkoopsters kunnen geen pakket accepteren zonder deze documenten!!
  • Zodra wij het pakket goed hebben ontvangen storten wij binnen de 14 werkdagen het bedrag (prijs van het product zonder verzendkosten) terug. Indien je de betaling hebt uitgevoerd met cadeaubonnen krijg je een cadeaubon voor het desbetreffende bedrag terug. Cadeaubonnen worden namelijk nooit uitbetaald.

Retouradres:

Panache
Strandlaan 305
8670 Sint-Idesbald

+ retourformulier HIER DOWNLOADEN

Defect artikel binnen of buiten de garantieperiode

Binnen de garantie periode

Wat wel of niet onder garantie valt is afhankelijk van het product en de leverancier. Gelieve ons hiervoor steeds via mail te contacteren.

Buiten de garantieperiode

Herstelkosten + administratieve kosten worden in dit geval steeds door de klant gedragen. Gelieve ons hiervoor steeds via mail te contacteren. Wij kunnen je dan persoonlijk verder helpen.

LET OP!! Mocht blijken dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn wij genoodzaakt je alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen. 

Om u beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Als u verder surft op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.Ik snap het